10. august 2007

Garfield på taget

Garfield er min dejlige kat. Årsagen til navnet er, at han er en ½ huskat og ½ maine coon. Han har en huskats pels og en maine coonkats størrelse. Det betyder, at han minder utrolig meget om tegnefilmsfiguren Garfield – også af hans sind. Det vil sige, at han er dovn, og kan han komme til at fylde sengen eller sofaen, så gør han det. Han har vel første prioritet;-)

Den anden eftermiddag, da jeg var kommet hjem fra arbejde, kunne jeg høre at Garfield miavede i vildskab. Da jeg kikkede ud på terrassen, så kunne jeg ikke finde ham. Men så kikkede jeg op på taget, hvor der stod en skræmt Garfield og ikke turde at hoppe ned. Desværre kunne jeg ikke nå ham, så det endte med, at jeg måtte logge ham over på den anden side af taget, hvor han kunne hoppe ned på et rækværk. Så var alle parter glade, da han var kommet ned i god behold.

Ingen kommentarer: